Legea

Neamtul nu mai stie matematica!

Cum sa nu ajung la aceasta concluzie dupa cea mai recenta vizita pe care am facut-o la LIDL, proprietatea unui grup german de magazine? Iata ce am vazut cu ocazia studierii ofertei bogate de produse la reducere, oferta apta sa atraga chiar si atentia celor neinteresati ca mine:

DSC_0162DSC_0163DSC_0165DSC_0164

Matematica mea este execrabila, corigenta din anul terminal de liceu, desi nemerita ( era fundamentata doar in gandirea de comunist a profesorului de atunci aflat in prag de pensionare si iubitor al formelor colegei mele de banca , sac ) , poate sa-mi catalogheze cunostiintele astfel.

Totusi, revenind vreau sa fac un exercitiu simplu de matematica asistat de dvs. pentru a nu gresi eu prea mult:

Daca o pereche de incaltari costa 40, 98 lei , cand reducem pretul conform afisului atragator de prostime cu 30% oare care ar fi pretul corect ? 34,98 asa cum au afisat pe noul pret mi se pare cam mult!

Daca o lanterna costa la pret intreg 40,99, de ce reducand pretul cu 30% rezulta un pret de doar 34,99 ?

Oare domnii de la LIDL nu au si ei pe cineva sa calculeze, ori nu vand produse ci doar….. reduceri ? Exista cu adevarat consumatori, cumparatori care doar daca vad un afis cu ~  reducere x %  ~ deja intra in fibrilatie cu gandul la banii pe care-i vor economisi, dar nu suntem toti la fel de  ~avantati~  , mai sunt si oameni care calculeaza!

Cred insa ca LIDL nu a vrut sa-si strice brandul, dar a trebuit sa intre in cursa aceasta a vanzarilor de iluzii, cursa pornita de mai mult timp de catre marii competitori de pe piata romaneasca.

Dupa ce-mi veti calcula adevaratele preturi care trebuiau sa troneze pe etichete, va invit la vanatoare de ~ reduceri ~ inchipuite, poate reusim sa mediatizam suficient de bine astfel incat sa nu avem victime ale prostiei in randul conationalilor, nu de alta , dar asa ne pleaca banii din tara 😀 !

P.S. Sunt unele superbombastice fantastice si inegalabile lanturi de magazine care dau macar o nota de legalitate reducerilor afisand acea formula magica „reduceri de pana la…. x% ” !

Sa gandim zic eu si abia apoi sa ne aruncam in valtoarea comertului si reclamelor imbietoare !