Kaufland isi respecta promisiunea…………..
DAR NU SI CLIENTII !
Deseori imi cumpar cele necesare de la Kaufland, dar acum 2 zile s-a intamplat sa fiu „cu fundu-n sus” si dupa ce am achitat contravaloarea produselor :
– Doamna, as dori sa primesc bonul valoric de 3 lei intrucat am asteptat mai mult de 5 minute la rand, nu au fost toate casele deschise, si conform reclamei dvs sunt indreptatit !
Gestionara mi-a zambit ca la o gluma bunicica !
– Nu radeti, ca vorbesc serios! Doamna, vreau bonul !
Intervine sefa gestionarelor, aflata in zona :
– E criza , domnule ! ha ha ha ha !
– Aveti dreptate, doamna, dar eu nu plec de aici daca nu-mi dati bonul sau daca nu demontati reclama nincinoasa ! Si am ramas pe loc, blocand urmatorul client !
Vazand ca nu e de gluma cu mine, sucitul, am fost trimis la „informatii” de unde mi s-au eliberat cei 3 lei !
Ieri am fost din nou la Kaufland, iar am depasit cele 5 minute de asteptare , desi nu erau toate casele deschise, insa nu am mai avut chef de discutii !
VOI ATI LUAT VREODATA ATITUDINE ?
S-a dus vremea cozilor la paine, la magazinele FEDERALCOOP, ale regimului proaspat deshumat !
Am luat…la Carrefour Oradea, unde pun în vânzare cartofi stricaţi şi exagerat de mici la preţul celor buni şi de calitate. Cu alte cuvinte, scapă de rebuturi pe banii clientului. Am chemat şeful de la raionul legume, iar apoi nu am plecat până nu a venit şeful de magazin. Când am văzut a doua zi că tot la fel au făcut, am scris o plângere la protecţia consumatorului şi la departamentul central al lor.
Oricum…trebuie să fiu sinceră cu mine şi să recunosc că la noi cozile sunt mai mici decât în străinătate unde, când aud de promoţii merg în faţa magazinelor de noaptea şi se calcă în picioare !!!! Nici eu nu am crezut până nu am văzut!
Diferenţa estecă acolo, dacă faci o sesizare te bagă în seamă mai rapid decât aici.
Şi, iarăşi revin… orice popor ar trebui să se uite în oala lui şi să îşi creeze o cultură, o civilizaţie proprie bazată pe respectul reciproc şi atunci eu cred că totul va fi ok.
Mi-a plăcut postarea. Mi-a atras atenţia Kaufland…era magazinul meu preferat.
Ştii, nu le ţin partea, dar dacă ai observat, pe mijloc au mereu locurile speciale unde plasează ofertele. Eu una nu aş vrea să fiu în pilelea celor care se ocupă de ele. De ce? Pentru că aceia care trec pe acolo îşi bat pur şi simplu joc de oferte: le deschid şi aşa le lasă, le pun dintr-un loc în altul, ba mai mult le plasează prin magazin.
Dacă e să fim obiectivi…totul ţine de buna creştere şi educaţia fiecăruia. Data viitoare sesizează directorul de atitudinea flegmatică a caseriţei, pentru că s-ar putea ca el să nu aibă habar de ceea ce fac unii angajaţi.
Dau un pupic fetelor tale dragi! 🙂
faza e ca ceilalti care ar asista la dialogul tau, ar tine, invariabil, partea magazinului. toti ar da ochii peste cap, cumva ofuscati …”ce dreaq, pentru 3 lei?!”ar zice ei.. de fapt, nmu ca-ti tin partea, sar e vorba de modul in care suntem tratati. o fi reclama sufletul comertului, dar totusi, nu-ti bate joc, nu?
Saracule ! Pentru trei lei sa faci atata caz ? Nu ti-ar fi rusine ! Cam asta este atitudinea celor care inteleg ca reclama este sufletul tuturor afacerilor, nu insa si serviciile. Cred ca nimeni din cei de la Kaufland nu s-ar fi asteptat la o asa luare de pozitie pentru o suma asa de mica. Bravos!
#dabrasov : a doua zi cand am vazut aceeasi situatie neavand chef de discutii am spus tare : „Astia merita sa le cerem cei 3 lei conform reclamei !” Mi-a raspuns o „cocoana” : Da ce crezi ca-i vezi ? ” I-am spus ca in urma cu o zi am primit banii si pt. ca am vorbit tare mai multi codeni ( a se citi oameni ce asteptau la rand 😀 ) se uitau la mine si au bagat la cap ! Nu stiu insa daca au avut si incredere sa ia atitudine , pentru ca 3 lei dati lui Crintea Valerica pentru Kaufland e NIMIC, dar 3 lei dati la 100 de clienti se simte chiar si la kaufland pentru ca reprezinta mai mult de 30 % din salariul unei casierite pe o luna !
# Ramona Sandrina _ilie : Te felicit ! Pe aceasta tema descrisa de tine am avut o patanie la Zamfir/Focsani Sud si am relatat-o intr-o postare veeeeeche ( ca doar am vechime si eu in blogosfera 😀 ) ! fetele mele au primit pupicii si-ti ureaza sa fiti sanatosi cu totii si fericiti !
# capcaunu : cert e ca daca mai blocam mult casa de marcat as fi fost luat in primire de ceilalti clienti care nu intelegeau dreptul nostru al cumparatorilor si incepuse a vocifera la adresa mea si nu a politicii de marketing a magazin ului !
P>S. Scap de „sala pasilor pierduti” ?
Eu fac promotii in Kaufland… si cum nu a vrut initial sa-ti dea bonul? Sa tot fie oameni din astia:)) eu pana acum nu am cerut niciun bon ca n-am tinut cont daca am stat sau nu mai mult de 5 minute:D
asa faci tu rost de bani?! la dus carutul din parcare e mare concurenta?
Toni mi te-ai adresat mie?
# MidSuMmEr NiGhT’s DrEaM : Toni s-a referit la mine ! Tu nu ceri bonul pentru ca esti „de-a lor ” 😀
#toni : sa stii ca nu e nimic rau sa duci un carucior gasit in parcare pana la locul special si sa ramai cu cei 50 bani pentru efort ! Dar cand m-ai vazut ca eu nu te-am zarit ? 😀
eu spalam parbrize ……
De-a lor? Asta e mult spus:D
Te felicit de atitudine. Poate asa mai se schimba ceva. Aici am asistant la o scena unde o clienta se certa (de fapt doar ea vorbea) cu o vanzatoare intr-un magazin de diferenta de 20 de centi la un produs la raft si la casa. Sa nu mai zic ca oridecate ori cumpar un lucru iar vanzatoarea greseste pretul in favoarea clienului ramane asa. Mi s-a intamplat chiar si cu 20 euro. In romania mai avem pana acolo. Cateva sute de ani.
Eu intotdeauna iau atitudine si se rezolva. Asta e, daca nu te zbati, te calca in picioare. Mie mi s-a intamplat sa-mi greseasca bonul, mai ales la Carrefour, sa mi se vanda porumb stricat in Bulgaria, sa mi se dea un coktail cu apa chioara, sa nu-mi placa pepenele la piata. Ce sa mai, sunt un cosmar pentru comercianti:))
# Lavy : Nu, Lavy, tu esti un cumparator model care ai putea sa educi piata si modul in care se face comert ! ba chiar m-ai incurajat si promit ca pe viitor sa iau atitudine mai des vis-a -vis de micile nedreptati care-mi vor fi servite la cumparaturi !
daca vrei bani mai multi ia un pix in mana si suie intr-un tren personal si in timpul mersului de la gug la fcs ai sa faci cate cel putin 100 lei.. si ai sa ai bani de kaufland…. …….. mai lasa vrajeala valerica…. ca tu dak esti angajat la t.f sigur stai la mica ciupeala ca sa confisti cate ceva … de ale gurii :)) asa ca nu mai cauta sa tipi la lume pt 3 lei :)) .. eu cu 3 lei ma sterg la f……d si nu fac atita caz…. dar oricum mare e gradina ta Doamne si multi au uscat … mai ales de la criza….. cele bune…
Ieri am asistat la ceva asemanator cu ce ai descris tu. Numai ca aici oferta e daca esti al cincilea la coada si sunt case inchise iti dau ei un bon de nu stiu ce. O doamna de la coada a chemat pe un angajat al supermarketului si acesta imediat s-a conformat. Deh nu e in Romania. 🙂
@nOnim : Te afli intr-o mare eroare privitor la „ciupeala”de care ma acuzi. nu ai inteles esenta postarii,iar eu ti-am publicat comentul, desi pe alocuri este offtopic, ca dovada ca respect parerile altora.
In italia sau bulgaria umpli cosul de cumparaturi cu 20 euro si iti ajunge o saptamana, la noi mananci 3 zile cu banii astia,
La un Kaufland de prin Bucureşti, am luat un produs de 4 lei şi ceva – conform preţului de la raft – şi mi s-a cerut să plăteasc 5 lei şi ceva – preţul de la caseria. Am chemat un şefuleţ căruia i-am explicat că nu mă interesează absolut deloc din vina cui apare diferenţa şi l-am obligat să-mi restituie cei un leuţ şi câţiva bani! Eadevărat că am pierdut vreo zece minute, plus am câştigat o mulţime de priviri cu reproş din partea „tovarăşilor” cumpărători tâmpiţi! Aceştia nu ştiau că din cauza mea plăteau produsul respectiv cu un leuţ mai puţin!
II detest pe cumparatorii care , din graba si nu din indolenta sper, se uita urat la cei care solicita lamuriri privitor la costul cumparatrilor si „blocheaza ” casa o perioada ! Este genul de atitudine care aduce doar deservicii !