Indiferenţă !
Înaite de Sărbătorile Pascale, vecinii au făcut curăţenie, au scos o rădăcină de plop sacrificat acum 4-5 ani trăgând de ea cu un Aro, dar municipalitatea încă nu a reuşit să o ducă la gunoi ! Am tot aşteptat , dar degeaba ! Asta cu toate că ifronul şi tractorul cu remorcă de la salubritate
trec mereu , chiar zilnic, prin zonă !
Ştiu că există „telefonul cetăţeanului ” la Primăria Focşani ! Mâine o să sun ! Să vedem cum va fi primit apelul meu !
sa ne zici si noua daca…ti-a raspuns cineva la „telefonul cetateanului”….
Am sunat la tel cetăţeanului de la nivelul Primăriei Mun. Focşani de unde, după cum mă aşteptam, am fost îndrumat să sun la Direcţia de Dezvoltare a mun. pe motiv că nu intră in atribuţia de serviciu a doamnei care mi-a răspuns la telefon. Am insistat să aflu ce intră în atribuţiile de serviciu ale doamnei şi „i-am dat foc” : ” Păi ce , domnule, vă interesează ce fac eu ? Spuneţi ce vreţi !” Până la urmă , după ce mi-a solicitat numele , nr. de tel şi adresa , a primit sesizarea mea şi mi-a spus că urmează să sesizeze dânsa departamentul competent, iar ca răsplată pentru deranjul pe care i l-am provocat, ” mi-a închis telefonul în nas ” . Măcar de s-ar rezolva !
Totuşi propun focşănenilor să sesizeze orice problemă la Telefonul Cetăţeanului din cadrul Primăriei Focşani , 0237233333, poate o învăţăm pe doamna să fie mai disponibilă şi , de ce nu, mai calmă!
Şi ce ai vrea? Să rezolve problem pe loc? Ei o rezolvă DEloc! Unde crezi că trăieşti? Ţi-ai plătit impozitul? Crezi că mai ai şi alt drept?
Din păcate, domnule Zamfir POP, aveţi dreptate : Plata impozitului e singurul nostru drept !