Alooooo, E.N.E.T.-uleeeee !
În noaptea de 10 / 11.02.2010, nu am primit căldură de la E.N.E.T. Focşani şi cu toate că mă afecta am înţeles că există o avarie pe reţea, fapt pentru care am procedat la încălzirea apartamentului cu ajutorul caloriferului electric.
Astăzi am vizitat pagina de internet a http://www.enetsa.ro/index.htm să văd dacă nu scuze, măcar un comunicat pentru populaţia plătitoare de căldură rămasă în frig. Nu numai că nu am găsit ceea ce ar fi normal într-o ţară civilizată , dar am observat că nici măcar nu există o rubrică de acest gen!
Păi cum domnule Popescu, chiar nu aţi avut motiv până acum să ţineţi legătura cu clienţii ? Chiar consideraţi că serviciile societăţii pe care o conduceţi sunt ireproşabile ?
Pentru că ştiu că veţi citi postarea mea ( am mai fost citit şi în vară ) puteţi să lăsaţi aici pe blog un răspuns şi-l voi face eu cunoscut focşănenilor din Sud, – Aleea 1 iunie
Ma VALISOR ce sa-ti fac daca te speli cu apa din calorifer? Gresesc?
Să-i duci şi lui tedy un calorifer la colibă. Poate-i trebuie la vară.
Si ala micu avea o lanternaaaaa……laser frate!
si gogu invelea ciocolata in hartie igienica…
Stimate consumator,
Va facem cunoscut faptul ca intelegem supararea dv. in legatura cu recenta crestere de preturi. Dar, trebuie subliniat faptul ca in timp ce cresterea preturilor a fost decizia noastra, a fi suparat este decizia dv.
Noi suntem o companie mare, asa ca veti plati ceea ce va spunem noi sa platiti. Este decizia noastra si este lege…
Aceasta nu este alegerea dv.
Noi avem puterea, dv. aveti nevoie de putere (electrica).
Ce pacat ! Nasol sa fim in pielea dv.
Va dorim o zi buna si continuati sa fiti buni platnici ai facturilor noastre!
RENEL sau ENET, ca suntem TARI amandoua !